عصر توریسم: عصر توریسم: مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از رونمایی پلت فرم جدیدی به نام «ایران سفر» با هدف ارزان سازی سفر و اختصاص 30 میلیون تومان وام سفر به کارکنان دولت از محل تهسیلات تبصره 18 آگاهی داد.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، روح الله حسین زاده درباره ی این پلت فرم اظهار داشت: «ایران سفر» توسط شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با همکاری بخش خصوصی بمنظور ارزان سازی سفر طراحی شده و مقرر است در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران در بهمن ماه ۱۴۰۱ رونمایی شود.
بگفته مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، این پلت فرم با هدف توسعه و رونق سفر و گردشگری، به علاقه مندان خدمات ارزان و مشاوره سفر ارائه می کند.
او افزود: افراد با مراجعه به این پلت فرم می توانند علاقه مندی خودرا برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر دریافت مشاوره، سفر ارزانی را برنامه ریزی کنند.
حسین زاده همین طور اظهار داشت: با ۱۵ دستگاه تفاهم نامه امضا کردیم و با ابلاغ تبصره ۱۸، تسهیلاتی ارائه خواهد شد تا کارکنان دولت بتوانند از گردشگری و سفر ارزان بهره گیرند.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی اضافه کرد: «کارت سفر» بصورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن ۳۰ میلیون تومان با نرخ چهار درصد برای هر خانوار است که با همکاری بانک شهر صورت خواهد گرفت.
حسین زاده اضافه کرد: «ایران سفر»، پلت فرم رسمی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهد بود. این مجموعه کمک جدی به بخش خصوصی خواهدنمود تا بتوانند توانمندی ها و ظرفیت های خودرا در زمینه سفر ارزان ارائه نمایند.

منبع:

دسته‌ها: توریسم