عصر توریسم: به گزارش عصر توریسم، رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران اظهار داشت: در سامانه ۱۳۷ پلاس خدمات ما ۲۴ ساعته است و از روز دوشنبه خدمات گردشگری ۲۴ ساعته می شود.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، رضا ناصری سرای در رابطه با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری و خدمات جدید حوزه گردشگری در این سامانه اظهار نمود: از برج ۲ سال جاری اتفاق جدیدی در سامانه ارتباط مردمی شهرداری رقم زدیم و و تحول بزرگی صورت گرفت که مبارک بود و این مورد را می توانیم در آمار مشارکت مردم مشاهده نماییم. این اتفاق بستر مشارکت مردم در موضوعات شهری را تسهیل کرد و مردم می توانند در آن اظهار نظر و همینطور انتقاد و شکایت کنند و بستر گزارشگری فساد را در سامانه ایجاد کردیم و حوزه گردشگری و خدمات شهری هم به این سامانه، اضافه می شود.
وی ادامه داد: امروز در سامانه ۱۳۷ پلاس، زیر کلیدی در سرشماره ۱۳۷ قرار دادیم که شامل خدمات شهروندی و گردشگری می باشد که به عموم مردم این خدمات عرضه می شود و جامعه هدف ما همه مردم کشور هستند و مسافران نوروزی می توانند از آن استفاده نمایند.
ناصری سرای اظهار داشت: عزیزان در ساعات اداری می توانند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند و زیر کلید خدمات شهروندی و گردشگری را انتخاب کنند که بحث اول در مورد راهنمایی و دریافت تورهای گردشگری شهر تهران و مبحث دوم در مورد راهنمایی و مشاوره در حوزه گردشگری می باشد. در سامانه ۱۳۷ پلاس خدمات ما ۲۴ ساعته است و از روز دوشنبه خدمات گردشگری ۲۴ ساعته می شود.
طبق گزارش سایت شهر، ناصری سرای تصریح کرد: برخی از کمپ ها در پارک ها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را بعنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند، بوجود آورده است و مردم می توانند با تماس با ۱۳۷ پلاس از اطلاعات آن آگاه شوند. در عید سال جاری با یک سوم حضور کارکنان، به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهیم داشت.

منبع: