به گزارش عصر توریسم، وزیر میراث فرهنگی با اعلان اینکه نگاه دولت سیزدهم به گردشگری راهبردی و اقتصادمحور است، اظهار داشت: دولت برای بهره مندی از تمام ظرفیتهای حوزه گردشگری برنامه دارد.

به گزارش عصر توریسم به نقل از مهر، عزت الله ضرغامی پس از ظهر پنجشنبه در بازدید یک مجموعه گردشگری در ماسال اظهار داشت: چالش های حوزه گردشگری استانها به جد پیگیری و حل می شود.
وزیر میراث فرهنگی قابلیت های گردشگری گیلان کم نظیر برشمرد و بیان کرد: تامین زیرساخت های گردشگری در دورترین نقطه گیلان هم مورد توجه میراث فرهنگی است.
ضرغامی با اعلان اینکه ماسال طبیعت بکر و کم نظیری دارد، اظهار داشت: توجه به گسترش زیرساخت های گردشگری ماسال و دیگر شهرستان های گیلان در اولویت است.
وی با اشاره به برخی چالش های پیش روی سرمایه گذاری در عرصه گردشگری اضافه کرد: پرداخت تسهیلات، برداشتن موانع و تسهیلگری امورات اداری در ارائه مجوزها در عرصه گردشگری مورد توجه است.
وزیر میراث فرهنگی با اعلان اینکه نگاه دولت سیزدهم به گردشگری راهبردی و اقتصادمحور است، اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم برای بهره مندی از تمام ظرفیتهای حوزه گردشگری برنامه دارد.