به گزارش عصر توریسم بر مبنای اطلاعیه مركز مدیریت راه های كشور از فردا تا آخر ایام تعطیل، تردد در محورهای كندوان، آزادراه تهران – شمال، هراز با محدودیت زمانی مواجه و در ساعاتی مشخص یكطرفه خواهد شد.
به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام نمود که در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ پنجم و ششم شهریور ماه الی ۲ صبح روزهای پس از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال ممنوع بوده و با بیان مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ پنجم و ششم شهریور ماه الی ۲ صبح روزهای پس از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
همینطور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه هفتم شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال ممنوع بوده و با بیان مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همین روز از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه هشتم شهریور ماه هم از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با بیان مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ این روز از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال به صورت یکطرفه است.
در ادامه این اطلاعیه هم آمده است، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ نهم و دهم شهریور ماه الی دو صبح روزهای پس از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با بیان مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ این روزها الی دو صبح روزهای پس از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.
محدودیت تردد در محور هراز هم برای چهار روز تعطیل پیش رو اینگونه اعمال خواهد شد که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هشتم تا دهم الی ۲ صبح روزهای پس از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با بیان مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همین ایام الی ۲ صبح روزهای پس از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به صورت یکطرفه خواهد بود.
همینطور درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود.

منبع:

دسته‌ها: توریسم