به گزارش عصر توریسم، اصفهان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: شهرستان نطنز با عنایت به ظرفیت بالا در حوزه گردشگری، قابلیت توسعه بیشتر از شرایط فعلی را دارد.

عزت الله ضرغامی، عصر امروز(پنجشنبه، ۲۸ مهرماه) در حاشیه بازدید از مسجد جامع نطنز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به این که شهرستان نطنز ظرفیت بسیار بالایی در توسعه گردشگری، طبیعت گردی و گردشگری مذهبی دارد، آمادگی داریم تا با بخش خصوصی برای فراهم آوردن زیرساخت ها همکاری نماییم.

وی اضافه کرد: وجود ابنیه های تاریخی متفاوت از دوره های تاریخی متفاوت، طبیعت بکر کوهستانی، معتدل و بیابانی و وجود امام زادگان مختلف در این منطقه زمینه را برای توسعه گردشگری و همینطور جذب توریست فراهم نموده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: وجود امامزادگان آقاعلی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) در شهر بادرود بعد از مشهد، قم و شیراز، چهارمین مقصد گردشگری مذهبی ایران بشمار می رود و گسترش گردشگری مذهبی در این خطه و سفر هزاران توریست برای زیارت آستان امامزاده آقا علی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع)، ایجاد زیرساخت های لازم را برای اقامت گردشگران ضروری می کند.

ضرغامی اشاره کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری بخش خصوصی زیرساخت های پذیرش و اقامت توریستهای داخلی و خارجی در این منطقه را آماده نماییم که زمینه حضور گردشران مذهبی، تاریخی، طبیعت گردی و غیره در این منطقه فراهم گردد.

به گزارش عصر توریسم به نقل از ایسنا، بازدید از منطقه نمونه گردشگری متین آباد و بافت تاریخی شهر خالدآباد، بازدید و افتتاح اقامتگاه سنتی افصح الدوله در بادرود، زیارت امامزاده آقا علی عباس(ع) و شاهزاده محمد(ع) بادرود و همینطور بازدید از اماکن تاریخی روستای ابیانه نطنز از برنامه های یک روزه سفر وزیر میراث فرهنگی به نطنز بود.

منبع: