عصر توریسم: فارس طبق برنامه ریزی های انجام شده داشته های فرهنگی و گردشگری استان فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی می شود.
استاندار فارس امروز (۲۳ بهمن ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور در غرفه این استان، اظهار داشت: غرفه فارس در مقایسه با نمایشگاه سال قبل و نمایشگاه هایی که تا حالا برگزار شده، بسیار متفاوت می باشد.
محمدهادی ایمانیه اظهار نمود: افرادی که در غرفه های استان حضور دارند، ضروری است با معرفی و توضیح جاذبه های گردشگری فارس توجه بازدیدکنندگان را به استان فارس جلب کنند. غرفه داران می توانند با تعامل با سایر غرفه ها و صحبت درباره ی جاذبه های دیدنی فارس، در معرفی و جذب مسافر و توریست به استان تأثیرگذار باشند.
نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس نیز در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار شاهد این هستیم که میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس به صورت بطورکامل متمرکز و با سلیقه ای زیبا و چشم گیر هنرهای متنوع و آثار تاریخی استان پهناور فارس را به معرض نمایش گذاشته است.
فریدون عباسی دوانی اظهار نمود: کسانی که در این نمایشگاه به غرفه فارس مراجعه کنند، می توانند با آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان آشنا گردند که این آشنایی بطور قطع موجب جذب توریست و توسعه گردشگری فارس خواهد شد.
به گزارش عصر توریسم به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس، او درباره ی غرفه شهرستان کازرون نیز بیان نمود: غرفه کازرون نمای کاملی از آثار تاریخی این شهر است و جاذبه های بومی را به خوبی در معرض نمایش گذاشته است.